Van Maarschalkerwaart Makelaars is al sinds 1986 een gewaardeerde speler op de onroerendgoedmarkt in Amsterdam. Voor het tekstwerk van de nieuwe website werd Teksterij Schabbink ingeschakeld. Ook de nieuwe huisslogan 'Thuis in Amsterdam' komt van de Teksterij.
Het ontwerp van de nieuwe website is van Clickstrategie uit Den Helder. "Wij wilden heldere teksten die goed aansluiten bij ons bedrijfskarakter", vertelt officemanager Emma Beekers "Clickstrategie raadde ons Teksterij Schabbink aan en dat is ons uitstekend bevallen. Goed contact, korte lijntjes en een prettige werkwijze. En het tekstwerk was precies wat we zochten".
Van Maarschalkerwaart vroeg Teksterij Schabbink ook om een nieuwe slogan te bedenken. Bert Schabbink: "Ik heb me geprobeerd in te leven in Van Maarschalkerwaart. Het moest krachtig zijn en van een bepaald niveau, ze zijn tenslotte actief op de duurste plekken van Nederland. Ik heb een stuk of wat suggesties gedaan en daaruit is 'Thuis in Amsterdam' gekozen. Dat vond ik zelf ook wel een mooie. Helder en veelomvattend."